Otsepostitus Soomes laiendab sinu äri

Mis on otsepostitus ja kuidas see ärile kasulik on?

Otsepostitus võimaldab sul jõuda soomlaste kodudesse läbi reklaammaterjalide. Meie koostööpartner HJEX kuulub Suomen Suoramainonta ketti, kes on jaganud terve Soome tänu uuringutele sihtgruppideks, saad lihtsa vaevaga viia enda sõnumi ja reklaami otse soovitud inimesteni.

Omame andmeid ligi 82% Soome majapidamise kohta, saad enda äri targalt ja efektiivselt turgutada.

Tulemus: sinu otsepostitus jõuab otse soovitud inimesteni, kes on juba sinu teenusest huvitatud. Saad endale vähese vaevaga uusi müügikontakte. Vaata reklaampindasid.

Otsepostitus koos HJEX-i ja Veebiturundusega

Regionaalne sihtimine

AsukohtSaad valida erinevate piirkondade alusel (linnad, maakonnad, postinumbrid). Kaugus ja ajakulu lähimast poest.

Sotsio-majanduslik sihtimine

SissetulekSaad valida inimesi perekonnaseisu ja lastearvu järgi. Samuti sissetuleku, vanuse ja tarbimisharjumuste järgi.

Elukoha tüübi sihtimine

Elukoha tüüpSaad valida sihtgrupi elamutüübi järgi. Mitmekordses majas ta elab, kas tal on terrass või elab ta ridaelamus?


Vaata reklaampindasid

Kuidas kampaaniat veelgi efektiivsemaks teha? 



Otsepostituskampaania

Peale kvaliteetsete trükitoodete ja läbimõeldud disaini peaksid mõtlema ka sellele, kuidas kampaaniat mõõta ja analüüsida. Kõige lihtsam viis on selleks kampaanialehe tegemine ja analüütika paigaldamine kodulehele.

Lisaks tuleks reklaammaterjalile paigutada QR-kood ja kampaanialehe link (nt. www.minuveeb.ee/kampaania) ning tulemusi mõõta Google Analyticsiga.

Meie koostööpartner Lauri Post (Veebiturundus.ee) aitab sinu kampaaniat mõõta ja jälgida. Soovitame koos otsepostituse kampaaniaga tellida ka kampaanialeht ja analüüs – see võimaldab sul targalt otsustada.

Kuna paljud inimesed lähevad peale reklaammaterjali sirvimist sinu veebi on oluline, et veeb oleks müüvalt üles ehitatud ning kampaanialeht sisaldaks infot, mida inimene ootab.

Kui tahad kampaaniast võimalikult palju kasu saada, pead tegema kõik, et uued müügikontaktid sinuga ühendust võtaksid.

Kuidas alustada?

1Telli kvaliteetsed trükitooted Mellnetist. Kvaliteet jätab potentsiaalsele kliendile esmamulje. Õigus?
2Veendu, et su trükitooted oleksid oskuslikult ja efektiivselt disainitud. Vajadusel soovitame disainerit.
3Määratle enda sihtgrupp. Kui sa ei oska, aitame sul sihtgrupi leida ning viime materjalid otse nendeni.
4Mõõda enda otsepostituse tulemusi. Tee kampaanialeht ja mõõda tulemisi analüütikaga. Vajadusel palka Veebiturundus.

Tunned huvi?

Täida lühike ankeet ja anname sulle täpse ülevaate.





 Loe mida kliendid arvavad: 

R-Kiosk (reklaam 1,8 miljonile majapidamisele)
firmajuht Hannu Ala-Aho ⇒
Kotipizza (238 kauplust , üle 900 000 eksemplari)
turundusassistent Marika Laari ⇒
Biltema Suomi (11 kaubamaja Soomes)
regioonijuht Tommy Dolivo ⇒

Sinu kampaania muudavad edukaks: 

Hjex

VeebiturundusItella Corporation     Mellprint trükikoda